Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2007 08:13 - Празник ? Размисли по петльово време.
Автор: gmfun Категория: Други   
Прочетен: 637 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 31.12.2007 08:26


    Днес е един необикновен ден с необиновен край, като този край поставя началото на нещо ново и непознато. Новата година ни приканва, а ние все така неможем да се отървем от мисълта за старата, проблемите и навиците, порядките и ежедневието. Ако съпоствим всичко случило се през изминалите години, стигаме до заключението че 2008-ма ще бъде крайно сурова и преломна година. Ако оцелеем това ще е само защото сме станали малко по човечни и всеотдайни спрямо вечноста. Изминалите 365 дни бяха много важни за мен и ме промениха коренно, искам да напиша това откровение преди да е свършила напълно приказката. Опознах до болка любовта, в нейните положителни и отрицателни аспекти. Бивах нараняван неколкократно, сърцето ми се разпиляваше и събираше, гореше и се вледеняваше. Жената на моя живот ... да, колкото и тривиално да звучи срещнах я преди 3 години. До колко съм бил прав в мисълта си за нея сигурно никога няма да узная, но разбрах че имам едно богатство и съумях да го загубя. Вярата крепи всяка личност, независимо дали е базирана на религия или усет към нещо по добро, оптимизъм или просто тръпката от слепотата към утрешния ден. Сега мисля само за едно, какво да правя с живота който държа в ръцете си, безброй тунели тъмнеят пред мен и аз незнам по кой път да продължа. Съмва се. През изминалата година не бях чувал петлите, може би защото за първи път не спя по това време, време на размисли. Какво щеше да е ако бях променил корените на настоящето, ами ако съм можел да подредя нещата така че всичко да е прекрасно. А дали нямаше да сбъркам повече? Много въпроси и никакви отговори. Крепят ме добрините които извърших и се надявам някога поне част от тях да ми се върнат, искам да променя това което мога и да бъда силен да преодолея нещата които немога. Връщане назад няма, дойде зората и остават броени часове до момента в който всичко ще бъде забравено, ще остане на този бял фон с тези черни символи.

Пожелавам весело посрещане на новата 2008-ма година и нека тя ви донесе щастие, а именно любящи роднини, хора на които да разчитате, които да ви уважават и обичат безпрекословно, мир и разбирателство между всички.

image



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - ЧЕСТИТА ДА Е НОВАТА ГОДИНА!
01.01.2008 14:55
ЗДРАВЕ, РАДОСТ, ЩАСТИЕ ДА ИМА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmfun
Категория: Забавление
Прочетен: 17934
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930